söndag 6 oktober 2013

Shutdown


Jag har försökt få tag på min kompis Obbe och fråga om han inte kan tänka sig släppa in oss i Yosemite. Vi har nämligen en led vi måste klättra nu i Oktober. Men han är svår att komma fram till. Kanske är tidsskillnaden som gör att jag ringer på fel tidpunkter? Vem vet.

Stefan och jag åker iallafall över. Vi har ingen riktigt bra plan B, men kommer nog att få klättra en massa. Det är jag inte orolig för. För två år sedan var planen att klättra Zodiac fritt. Det gick inte riktigt, men vi hann också klättra igenom El Corazon. Hoppet var att någon gång kunna komma tillbaka och få ett riktigt häftigt klätteräventyr. Komma dit i fin form och vara där under det bästa höststicket i Oktober! Allt verkade stämma, men vem hade kunnat ana att dom plötsligt skulle stänga parken?


1 kommentar:

  1. Det kan väl pågå på det här sättet i 10 dagar till. Sen blir det "ännu mer stängt", eller som vanligt igen...

    SvaraRadera